Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
A quest for evidence of learning in two peer-turoring schemes at a Belgian university
Puttaert, Ninon; Verpoorten, Dominique
2023
 

Files


Full Text
si-pass london 23.pdf
Author postprint (2.85 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
SI-PASS; metrics; peer tutoring; supplemental instruction
Abstract :
[en] A Belgian replication of Malm's research on action verbs in a SI-PASS scheme and comparison with another peer tutoring program.
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Puttaert, Ninon  ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie > Ergonomie et intervention au travail
Verpoorten, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Centres généraux > IFRES : Pédagogie de l'Enseignement supérieur
Language :
English
Title :
A quest for evidence of learning in two peer-turoring schemes at a Belgian university
Alternative titles :
[fr] Recherche de preuves d'apprentissage dans deux programmes de tutorat par les pairs dans une université belge
Publication date :
21 March 2023
Event name :
International Forum for Peer Learning and Support
Event organizer :
Lund University
Event place :
Londres, United Kingdom
Event date :
21 mars 2023
Audience :
International
Commentary :
APA reference: Puttaert, N., & Verpoorten, D. (2023, March). A quest for evidence of learning in two peer-turoring schemes at a Belgian university. International Forum for Peer Learning and Support, London, UK.
Available on ORBi :
since 05 May 2024

Statistics


Number of views
19 (1 by ULiège)
Number of downloads
15 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi