No full text
Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Quand le storytelling des marques se met au service de la durabilité
Dessart, Laurence; Standaert, Willem
2023
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Dessart, Laurence  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing et intelligence stratégique
Standaert, Willem  ;  Université de Liège - ULiège > HEC Liège : UER > UER Management : Marketing and Strategy ; Université de Liège - ULiège > HEC Liège Research > HEC Liège Research: Strategic Marketing Innovation
Language :
French
Title :
Quand le storytelling des marques se met au service de la durabilité
Publication date :
2023
Journal title :
The Conversation
eISSN :
2201-5639
Publisher :
Conversation Trust (UK), London, Unknown/unspecified
Available on ORBi :
since 18 December 2023

Statistics


Number of views
67 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi