Contribution to collective works (Parts of books)
Apprentissage autorégulé et mathématiques au préscolaire : que nous dit la littérature internationale ?
Fagnant, Annick; Lonhay, Yannick
2023In Berger, Jean-Louis; Cartier, Sylvie (Eds.) L'apprentissage autorégulé
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
FagnantLonhay_Version ORBI 2022.pdf
Author preprint (808.05 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative ; Université de Liège - ULiège > Evaluation et qualité de l'enseignement (EQUALE)
Lonhay, Yannick  ;  Université de Liège - ULiège > Evaluation et qualité de l'enseignement (EQUALE)
Language :
French
Title :
Apprentissage autorégulé et mathématiques au préscolaire : que nous dit la littérature internationale ?
Publication date :
2023
Main work title :
L'apprentissage autorégulé
Editor :
Berger, Jean-Louis;  Université de Fribourg
Cartier, Sylvie;  UdeM - Université de Montréal [CA]
Publisher :
De Boeck, Belgium
Pages :
177-193
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 28 October 2022

Statistics


Number of views
44 (8 by ULiège)
Number of downloads
7 (5 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi