Eprint first made available on ORBi (E-prints, working papers and research blog)
Didactique du savoir-lire : de la compétence morphosyntaxique aux stratégies implicites (présupposé, sous-entendu et allusion)
Franck, Thomas
2022
 

Files


Full Text
Q1_Introduction+premier chapitre.pptx
Author postprint (34.72 MB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Languages & linguistics
Author, co-author :
Franck, Thomas  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Sciences du langage - Rhétorique
Language :
French
Title :
Didactique du savoir-lire : de la compétence morphosyntaxique aux stratégies implicites (présupposé, sous-entendu et allusion)
Publication date :
2022
Available on ORBi :
since 27 October 2022

Statistics


Number of views
38 (4 by ULiège)
Number of downloads
1 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi