Article (Scientific journals)
L’inclusion des élèves allophones en classe ordinaire : Introduction
Meunier, Deborah
2021In Didactiques en Pratique, 7, p. 37-40
Editorial reviewed
 

Files


Full Text
dep_7_book_sr_2021-09-16_09-17-6_373.pdf
Publisher postprint (12.62 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Education & instruction
Author, co-author :
Meunier, Deborah ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Didactique du français langue étrangère et seconde, particulièrement acquisition du français en contexte migratoire
Language :
French
Title :
L’inclusion des élèves allophones en classe ordinaire : Introduction
Publication date :
2021
Journal title :
Didactiques en Pratique
ISSN :
2593-1474
Publisher :
Université de Liège. Centre Interfacultaire de Formation des Enseignants (CIFEN), Liège, Belgium
Volume :
7
Pages :
37-40
Peer reviewed :
Editorial reviewed
Available on ORBi :
since 19 May 2022

Statistics


Number of views
56 (14 by ULiège)
Number of downloads
365 (13 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi