No full text
Scientific conference in universities or research centers (Scientific conferences in universities or research centers)
La traduction automatique de jeux vidéo
Hansen, Damien; Houlmont, Pierre-Yves
2021
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Traduction automatique; Jeux vidéo; Machine translation; Video games
Research center :
Liège Game Lab - LGL ; Centre Interdisciplinaire de Recherches en Traduction et en Interprétation - CIRTI ; Laboratoire d'Informatique de Grenoble - LIG ; Groupe d'Étude pour la Traduction Automatique et le Traitement Automatisé des Langues et de la Parole - GETALP
Disciplines :
Computer science
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Languages & linguistics
Author, co-author :
Hansen, Damien  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Traduction de l'anglais vers le français
Houlmont, Pierre-Yves  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Traduction de l'allemand vers le français
Language :
French
Title :
La traduction automatique de jeux vidéo
Alternative titles :
[en] Machine translation of video games
Publication date :
12 November 2021
Event name :
Séminaires du Liège Game Lab
Event organizer :
Liège Game Lab (LGL)
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
12 novembre 2021
Available on ORBi :
since 11 December 2021

Statistics


Number of views
45 (6 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi