Poster (Scientific congresses and symposiums)
Vers une nouvelle manière de penser le processus enseignement apprentissage du projet architectural vis à vis de la question durable.
Dhaouadi, Khansa
2018Atelier doctoral d’initiation à la démarche scientifique
 

Files


Full Text
2018 Poster-Atelier doctoral d’initiation à la démarche scientifique.pdf
Author postprint (447.89 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Architecture; Processus pédagogique; Durabilité; Transition énergétique; Paradigme
Disciplines :
Architecture
Author, co-author :
Dhaouadi, Khansa  ;  Université de Liège - ULiège > Lucid - Lab for User Cognition & Innovative Design > stage conv. Erasmus en sc. appl.
Language :
French
Title :
Vers une nouvelle manière de penser le processus enseignement apprentissage du projet architectural vis à vis de la question durable.
Publication date :
07 July 2018
Number of pages :
A1
Event name :
Atelier doctoral d’initiation à la démarche scientifique
Event organizer :
Université de Liège et l'ENAU à Tunis
Event place :
Sidi bou said, Tunisia
Event date :
7 juillet 2018
By request :
Yes
Available on ORBi :
since 17 June 2021

Statistics


Number of views
35 (12 by ULiège)
Number of downloads
2 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi