Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Course notes (Learning materials)
Radiographier les Cononcordances O-M-E-R d'un cours ou d'un curriculum. Chapitre 5 du cours de "Conception et évaluation de curriculum"
Leclercq, Dieudonné
2008
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/25723
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
A0000_D Leclercq Cours Curriculum (2008) chapitre 5 Triple Concordance.pdf
Publisher postprint (1.37 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
Pédagagie universitaire; triple concordance; objectis spécifiques; objectifs transversaux; méthodes d'évaluation; événements d'apprentissage; présages; processus; input; output; critères de qualité; praticien chercheur
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Leclercq, Dieudonné
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Technologie de l'éducation
Language :
French
Title :
Radiographier les Cononcordances O-M-E-R d'un cours ou d'un curriculum. Chapitre 5 du cours de "Conception et évaluation de curriculum"
Publication date :
2008
Number of pages :
37 p.
Course title or code :
PEDA0053-1 Construction de curriculums et technologie de l'éducation et de la formation, 30h Th, 30h Pr
Institution :
ULiège - Université de Liège
Commentary :
Chapitre 5 du cours de "Conception et évaluation de curriculum"
Available on ORBi :
since 15 October 2009
Statistics
Number of views
257 (20 by ULiège)
Number of downloads
3055 (135 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi