Article (Scientific journals)
Conceptualisation, symbolisation et interactions enseignante/enseignant-élèves dans les apprentissages mathématiques: l'exemple de la généralisation
Vlassis, Joëlle; Demonty, Isabelle
2019In Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques, XLVII (3), p. 98-120
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Education et Francophonie 2019 Vlassis & Demonty.pdf
Publisher postprint (712.19 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle;  Université du Luxembourg
Demonty, Isabelle ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Conceptualisation, symbolisation et interactions enseignante/enseignant-élèves dans les apprentissages mathématiques: l'exemple de la généralisation
Publication date :
2019
Journal title :
Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques
ISSN :
0849-1089
eISSN :
1916-8659
Volume :
XLVII
Issue :
3
Pages :
98-120
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 10 February 2021

Statistics


Number of views
37 (4 by ULiège)
Number of downloads
59 (5 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi