Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Conceptualisation, symbolisation et interactions enseignante/enseignant-élèves dans les apprentissages mathématiques: l'exemple de la généralisation
Vlassis, Joëlle
;
Demonty, Isabelle
2019
•
In
Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques, XLVII
(3), p. 98-120
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/256676
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Education et Francophonie 2019 Vlassis & Demonty.pdf
Publisher postprint (712.19 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle;
Université du Luxembourg
Demonty, Isabelle
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Conceptualisation, symbolisation et interactions enseignante/enseignant-élèves dans les apprentissages mathématiques: l'exemple de la généralisation
Publication date :
2019
Journal title :
Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques
ISSN :
0849-1089
eISSN :
1916-8659
Volume :
XLVII
Issue :
3
Pages :
98-120
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 10 February 2021
Statistics
Number of views
47 (5 by ULiège)
Number of downloads
63 (6 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi