Article (Scientific journals)
Séance d’apprentissage du raisonnement clinique (ARC) à distance
Massart, Valérie; Buret, Laetitia; Giet, Didier et al.
2020In Pédagogie Médicale, 21 (4), p. 223-226
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Article Pédagogie ARC à distance.pdf
Publisher postprint (130.71 kB)
Download

La publication originale est disponible sur le site https://www.pedagogie-medicale.org


All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
raisonnement clinique; apprentissage; distanciel
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Massart, Valérie;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences cliniques > Département de médecine générale
Buret, Laetitia ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences cliniques > Médecine générale
Giet, Didier ;  Université de Liège - ULiège > Médecine générale
Belche, Jean Luc  ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences cliniques > Médecine générale
Dory, Valérie ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences cliniques > Médecine générale
Language :
French
Title :
Séance d’apprentissage du raisonnement clinique (ARC) à distance
Alternative titles :
[en] Distance learning clinical reasoning sessions
Publication date :
23 December 2020
Journal title :
Pédagogie Médicale
ISSN :
1625-6484
eISSN :
1627-4784
Publisher :
EDP Sciences, Les Ulis, France
Volume :
21
Issue :
4
Pages :
223-226
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 02 February 2021

Statistics


Number of views
87 (14 by ULiège)
Number of downloads
562 (6 by ULiège)

Scopus citations®
 
1
Scopus citations®
without self-citations
1
OpenCitations
 
1

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi