Article (Scientific journals)
L’évaluation : une question centrale à propos des connaissances pédagogiques de contenu
Fagnant, Annick; Demonty, Isabelle
2019In Revue Française de Linguistique Appliquée, XXIV (1), p. 37-52
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Fagnant et Demonty RFLA_2019.pdf
Publisher postprint (868.06 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Demonty, Isabelle ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
L’évaluation : une question centrale à propos des connaissances pédagogiques de contenu
Alternative titles :
[en] Assessment: A central question about pedagogical content knowledge
Publication date :
2019
Journal title :
Revue Française de Linguistique Appliquée
ISSN :
1386-1204
Publisher :
C.A.I.R.N., Germany
Volume :
XXIV
Issue :
1
Pages :
37-52
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 12 November 2019

Statistics


Number of views
95 (15 by ULiège)
Number of downloads
10 (4 by ULiège)

Scopus citations®
 
1
Scopus citations®
without self-citations
1

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi