Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Symposium - L’évaluation soutien d’apprentissage : quels dispositifs pour le développement professionnel des enseignants ?
Fagnant, Annick; Younès, Nathalie
2019In Younès, Nathalie; Gremion, Christophe; Sylvestre, Emmanuel (Eds.) Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Fagnant & Younes 2019.pdf
Publisher postprint (625.47 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Younès, Nathalie;  Université Clermont-Auvergne
Language :
French
Title :
Symposium - L’évaluation soutien d’apprentissage : quels dispositifs pour le développement professionnel des enseignants ?
Publication date :
January 2019
Event name :
31e colloque de l'Admée-Europe
Event date :
du 08 au 10 janvier 2019
Audience :
International
Main work title :
Actes du 31e colloque de l'Admée-Europe. : Entre normalisation, contrôle et développement formatif. Évaluations sources de synergies ?
Editor :
Younès, Nathalie
Gremion, Christophe
Sylvestre, Emmanuel
Pages :
422-423
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 06 November 2019

Statistics


Number of views
53 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi