Article (Scientific journals)
Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques. Liminaire.
Fagnant, Annick; Van Nieuwenhoven, Catherine
2019In Education et Francophonie
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Education et Francophonie_Fagnant_Liminaire_2019.pdf
Publisher postprint (72.13 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Van Nieuwenhoven, Catherine;  Université Catholique de Louvain - UCL
Language :
French
Title :
Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques. Liminaire.
Publication date :
2019
Journal title :
Education et Francophonie
ISSN :
0849-1089
Publisher :
Association Canadienne d’Education de Langue Française, Québec, Canada
Special issue title :
Les interactions sociales au service des apprentissages mathématiques.
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 06 November 2019

Statistics


Number of views
50 (0 by ULiège)
Number of downloads
1 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi