Complete issue (Scientific journals)
Les interactions sociales au servoce des apprentissages mathématiques
Fagnant, Annick; Van Nieuwenhoven, Catherine
2019In Education et Francophonie, XLVII (3), p. 1-162
Peer reviewed
 

Files


Full Text
EF-47-3_complet-web.pdf
Publisher postprint (4.65 MB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Editor :
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Didactique générale et intervention éducative
Van Nieuwenhoven, Catherine;  Université Catholique de Louvain - UCL
Language :
French
Title :
Les interactions sociales au servoce des apprentissages mathématiques
Publication date :
2019
Journal title :
Education et Francophonie
ISSN :
0849-1089
Publisher :
Association Canadienne d’Education de Langue Française, Québec, Canada
Volume :
XLVII
Issue :
3
Pages :
1-162
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 06 November 2019

Statistics


Number of views
57 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi