Article (Scientific journals)
Cognitive Advantage in Children Enrolled in a Second-Language Immersion Elementary School Program for One Year
Barbu, Cristina; Gonzalez Léon, Audrey; Gillet, Sophie et al.
2019In Psychologica Belgica
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Barbu et al-19-PB- Cognitive advantage P1 CLIL.pdf
Publisher postprint (1.75 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Barbu, Cristina ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Gonzalez Léon, Audrey ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Gillet, Sophie ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Poncelet, Martine ;  Université de Liège - ULiège > Département de Logopédie > Neuropsychologie du langage et des apprentissages
Language :
English
Title :
Cognitive Advantage in Children Enrolled in a Second-Language Immersion Elementary School Program for One Year
Publication date :
October 2019
Journal title :
Psychologica Belgica
ISSN :
0033-2879
eISSN :
2054-670X
Publisher :
Société Blege de Psychologie, Gand, Belgium
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 29 October 2019

Statistics


Number of views
109 (11 by ULiège)
Number of downloads
80 (7 by ULiège)

Scopus citations®
 
5
Scopus citations®
without self-citations
4
OpenCitations
 
5

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi