No full text
Conference given outside the academic context (Diverse speeches and writings)
La gamification, une double médiation ? Mise en tension de l’expérience Technosphère
Delbouille, Julie; Dupont, Bruno
2019
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Technosphère; gamification; consultance; médiation culturelle; médiation de conflit; ludification; enseignement; réalité virtuelle; réalité augmentée
Disciplines :
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Communication & mass media
Author, co-author :
Delbouille, Julie ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Département de langues et littératures romanes
Dupont, Bruno  ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Département de langues modernes : ling., litt. et trad.
Language :
French
Title :
La gamification, une double médiation ? Mise en tension de l’expérience Technosphère
Publication date :
16 October 2019
Event name :
Rencontre Digitale #4
Event organizer :
Sirius Hub
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
16 octobre 2019
Available on ORBi :
since 18 October 2019

Statistics


Number of views
100 (7 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi