Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
No full text
Master’s dissertation (Dissertations and theses)
Le sens de la lettre dans les premiers apprentissages algébriques - Les conceptions de la lettre d'élèves de 12 à 15 ans
Demonty, Isabelle
1997
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/237551
Files (0)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
No document available.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Le sens de la lettre dans les premiers apprentissages algébriques - Les conceptions de la lettre d'élèves de 12 à 15 ans
Defense date :
August 1997
Number of pages :
124
Institution :
ULiège - Université de Liège
Degree :
Licencié en sciences de l'éducation
Promotor :
Marcel, Crahay;
ULiège - University of Liège [BE]
Jury member :
Beckers, Jacqueline
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation
Available on ORBi :
since 26 June 2019
Statistics
Number of views
46 (1 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi