Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
No full text
Article (Scientific journals)
Apprentissage précoce de l'anglais en contexte immersif scolaire: L'expérience liégeoise
Comblain, Annick
;
Rondal, Jean-Adolphe
1992
•
In
Études de Linguistique Appliquée, 89
, p. 13-22
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/231701
Files (0)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
No document available.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
apprentissage; enfant; langue étrangère -- apprentissage; méthodologie scolaire; multilinguisme
Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Comblain, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Logopédie > Langage et déficience mentale
Rondal, Jean-Adolphe
;
Université de Liège - ULiège > Département des sciences cognitives
Language :
French
Title :
Apprentissage précoce de l'anglais en contexte immersif scolaire: L'expérience liégeoise
Publication date :
1992
Journal title :
Études de Linguistique Appliquée
ISSN :
0071-190X
eISSN :
1965-0477
Publisher :
Didier-Erudition, France
Special issue title :
L’enseignement des langues étrangères aux enfants : Expériences à grande échelle
Volume :
89
Pages :
13-22
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 17 January 2019
Statistics
Number of views
60 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi