No full text
Article (Scientific journals)
Apprentissage précoce de l'anglais en contexte immersif scolaire: L'expérience liégeoise
Comblain, Annick; Rondal, Jean-Adolphe
1992In Études de Linguistique Appliquée, 89, p. 13-22
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
apprentissage; enfant; langue étrangère -- apprentissage; méthodologie scolaire; multilinguisme
Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Comblain, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Logopédie > Langage et déficience mentale
Rondal, Jean-Adolphe ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences cognitives
Language :
French
Title :
Apprentissage précoce de l'anglais en contexte immersif scolaire: L'expérience liégeoise
Publication date :
1992
Journal title :
Études de Linguistique Appliquée
ISSN :
0071-190X
eISSN :
1965-0477
Publisher :
Didier-Erudition, France
Special issue title :
L’enseignement des langues étrangères aux enfants : Expériences à grande échelle
Volume :
89
Pages :
13-22
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 17 January 2019

Statistics


Number of views
54 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi