No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Apprendre aux futurs enseignants à faire analyser des documents en classe d’histoire : un « verrou d’apprentissage »
Jadoulle, Jean-Louis
201886e Congrès de l’ACFAS, « Usages de documents et démarches d'enquête en sciences humaines »
 

Files


Full Text
No document available.
Annexes
Conférence ACFAs 10_5_18 JL_Jadoulle_vl.pdf
Publisher postprint (1.63 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jadoulle, Jean-Louis ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale en histoire
Language :
French
Title :
Apprendre aux futurs enseignants à faire analyser des documents en classe d’histoire : un « verrou d’apprentissage »
Publication date :
10 May 2018
Event name :
86e Congrès de l’ACFAS, « Usages de documents et démarches d'enquête en sciences humaines »
Event organizer :
ACFAS
Event place :
Université de Chicoutimi, Canada
Event date :
10 mai 2018
By request :
Yes
Available on ORBi :
since 30 September 2018

Statistics


Number of views
56 (0 by ULiège)
Number of downloads
62 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi