Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Apprendre aux futurs enseignants à faire analyser des documents en classe d’histoire : un « verrou d’apprentissage »
Jadoulle, Jean-Louis
2018
•
86e Congrès de l’ACFAS, « Usages de documents et démarches d'enquête en sciences humaines »
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/228162
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
No document available.
Annexes
Conférence ACFAs 10_5_18 JL_Jadoulle_vl.pdf
Publisher postprint (1.63 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jadoulle, Jean-Louis
;
Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale en histoire
Language :
French
Title :
Apprendre aux futurs enseignants à faire analyser des documents en classe d’histoire : un « verrou d’apprentissage »
Publication date :
10 May 2018
Event name :
86e Congrès de l’ACFAS, « Usages de documents et démarches d'enquête en sciences humaines »
Event organizer :
ACFAS
Event place :
Université de Chicoutimi, Canada
Event date :
10 mai 2018
By request :
Yes
Available on ORBi :
since 30 September 2018
Statistics
Number of views
59 (0 by ULiège)
Number of downloads
64 (1 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi