Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Complete issue (Scientific journals)
Supports et pratiques d'enseignement : quels risques d'ingélaités
Bonnéry, Stéphane
;
Crinon, Jacques
;
Simons, Germain
2015
•
In
Spirale: Revue de Recherche en Education, 55
Peer Reviewed verified by ORBi
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/224864
Files (2)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Spirale 55-Intro Bonnéry Crinon Simons.pdf
Publisher postprint (521.88 kB)
Download
Annexes
Couverture Spirale 55.jpg
Publisher postprint (11.27 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
supports ; pratiques ; enseignement; risques ; coconstruction ;inégailité
Abstract :
[fr]
>>> voir texte d'introduction ci-joint
Disciplines :
Education & instruction
Editor :
Bonnéry, Stéphane;
Université Paris 8
Crinon, Jacques;
Université Prais Est-Créteil
Simons, Germain
;
Université de Liège - ULiège > Département de langues modernes : ling., litt. et trad. > Didactique des langues germaniques
Language :
French
Title :
Supports et pratiques d'enseignement : quels risques d'ingélaités
Publication date :
January 2015
Journal title :
Spirale: Revue de Recherche en Education
ISSN :
0994-3722
eISSN :
2118-724X
Publisher :
Université Lille 3. Département Sciences de l’Éducation, Villeneuve d’Ascq, France
Volume :
55
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Commentary :
Remarque : sur 31 propositions reçues, 18 ont été retenues ; sur 17 articles reçus, 13 ont été acceptés après expertise et révision.
Available on ORBi :
since 12 June 2018
Statistics
Number of views
55 (10 by ULiège)
Number of downloads
519 (8 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi