Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Other (Learning materials)
Comment décrire et analyser un dispositif réputé professionnalisant ? Proposition d’un outil descriptif et interprétatif
Beckers, Jacqueline
;
Paquay, Léopold
;
Coupremanne, Miche
et al.
2002
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/21274
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Quels dispositifs favorisent le développement des compétences professionnelles dans l enseignement s (ressource 2383).pdf
Publisher postprint (136.78 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Beckers, Jacqueline
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Didactique professionnelle et formation des enseignants
Paquay, Léopold;
Université Catholique de Louvain - UCL
Coupremanne, Miche;
Université Catholique de Louvain - UCL
Scheepers, Caroline;
Université de Liège - ULiège > Didactique professionnelle et Formation des Enseignants
Closset, Anny;
Université Catholique de Louvain - UCL
Foucart, Jean;
Université Catholique de Louvain - UCL
Lemenu, Dominique;
Université Catholique de Louvain - UCL
Theunssens, Éric
Language :
French
Title :
Comment décrire et analyser un dispositif réputé professionnalisant ? Proposition d’un outil descriptif et interprétatif
Publication date :
2002
Funders :
FWB - Fédération Wallonie-Bruxelles
Available on ORBi :
since 07 September 2009
Statistics
Number of views
2221 (9 by ULiège)
Number of downloads
5604 (25 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi