Article (Scientific journals)
Vers une démarche d'évaluation-conseil en formation initiale d'enseignants
Beckers, Jacqueline
2007In Dossiers des Sciences de l'Education, 18, p. 29-38
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Vers une démarche d’évaluation-conseil.pdf
Author preprint (76.19 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Beckers, Jacqueline ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Didactique professionnelle et formation des enseignants
Language :
French
Title :
Vers une démarche d'évaluation-conseil en formation initiale d'enseignants
Publication date :
2007
Journal title :
Dossiers des Sciences de l'Education
ISSN :
1296-2104
Publisher :
Presses Universitaires du Mirail, Toulouse, France
Special issue title :
Défis et enjeux de l’évaluation et du conseil en éducation et formation
Volume :
18
Pages :
29-38
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 07 September 2009

Statistics


Number of views
100 (6 by ULiège)
Number of downloads
2 (1 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi