No full text
Poster (Scientific congresses and symposiums)
Modelling the impact of perceived teaching practices and motivational variables on math career expectations according to gender: first results
Jaegers, Doriane; Lafontaine, Dominique
2016PhDIPF Academy
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jaegers, Doriane ;  Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège > Département des Sciences de l'éducation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
English
Title :
Modelling the impact of perceived teaching practices and motivational variables on math career expectations according to gender: first results
Publication date :
27 June 2016
Event name :
PhDIPF Academy
Event place :
Gersfeld, Germany
Event date :
du 27 au 29 juin 2016
By request :
Yes
Audience :
International
Funders :
F.R.S.-FNRS - Fonds de la Recherche Scientifique [BE]
Available on ORBi :
since 28 June 2016

Statistics


Number of views
51 (7 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi