Article (Scientific journals)
Ingéniérie entre recherche et formation : élèves-professeurs aux prises avec des ingénieries didactiques issues de la recherche. Un dispositif de formation à portée phénomenotechnique
Schneider, Maggy; Job, Pierre
2016In Education et Didactique, 10 (2), p. 91-121
Peer reviewed
 

Files


Full Text
EDJobSchneidercoor6BISPDF.pdf
Author preprint (442.38 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider, Maggy ;  Université de Liège - ULiège > Département de mathématique > Département de mathématique
Job, Pierre;  Université de Liège - ULiège > Mathématiques > Didactique
Language :
French
Title :
Ingéniérie entre recherche et formation : élèves-professeurs aux prises avec des ingénieries didactiques issues de la recherche. Un dispositif de formation à portée phénomenotechnique
Publication date :
September 2016
Journal title :
Education et Didactique
ISSN :
1956-3485
eISSN :
2111-4838
Publisher :
Presses universitaires de Rennes, Rennes, France
Volume :
10
Issue :
2
Pages :
91-121
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 09 January 2016

Statistics


Number of views
51 (2 by ULiège)
Number of downloads
124 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi