Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Contribution to collective works (Parts of books)
Exploiter des scènes de lecture et des fictions métanarratives pour accompagner les élèves en difficulté au début de l'enseignement secondaire
De Croix, Séverine
2007
•
In
Dufays, Jean-Louis
(Ed.)
Enseigner et apprendre la littérature aujourd'hui, pour quoi faire ? Sens, utilité, évaluation
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/182274
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Exploiter des scènes de lecture et des fictions métanarratives pour accompagner les élèves en difficulté au début de l'enseignement secondaire.pdf
Author postprint (210.13 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Literature
Education & instruction
Author, co-author :
De Croix, Séverine
;
Université de Liège > Département de langues et littératures romanes > Didactique du français langue première
Language :
French
Title :
Exploiter des scènes de lecture et des fictions métanarratives pour accompagner les élèves en difficulté au début de l'enseignement secondaire
Publication date :
2007
Main work title :
Enseigner et apprendre la littérature aujourd'hui, pour quoi faire ? Sens, utilité, évaluation
Editor :
Dufays, Jean-Louis
Publisher :
Presses universitaires de Louvain, Louvain-la-Neuve, Belgium
Pages :
297-306
Available on ORBi :
since 02 June 2015
Statistics
Number of views
73 (1 by ULiège)
Number of downloads
771 (2 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi