Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Contribution to collective works (Parts of books)
Développer les compétences métacognitives en lecture: une piste pour accompagner les lecteurs en difficulté au début du secondaire
De Croix, Séverine
;
Ledur, Dominique
2009
•
In
Coupremanne, Michel
(Ed.)
Les dynamiques des apprentissages: la continuité au coeur de nos pratiques de 2ans 1/2 à 14 ans
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/180767
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
De Croix & Ledur, %22Développer les compétences métacognitives en lecture - une piste pour accompagner les lecteurs en difficulté au début du secondaire%22_ in Coupremanne (dir), 2009.pdf
Author postprint (257.17 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Literature
Author, co-author :
De Croix, Séverine
;
Université de Liège > Département de langues et littératures romanes > Didactique du français langue première
Ledur, Dominique;
Haute Ecole Galilée
Language :
French
Title :
Développer les compétences métacognitives en lecture: une piste pour accompagner les lecteurs en difficulté au début du secondaire
Publication date :
2009
Main work title :
Les dynamiques des apprentissages: la continuité au coeur de nos pratiques de 2ans 1/2 à 14 ans
Publishing director :
Coupremanne, Michel
Publisher :
De Boeck, Bruxelles, Belgium
ISBN/EAN :
9782804105372
Collection name :
Outils pour enseigner
Pages :
68-81
Available on ORBi :
since 22 April 2015
Statistics
Number of views
84 (1 by ULiège)
Number of downloads
622 (2 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi