Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Comprendre et accompagner les élèves en difficulté de lecture au début du secondaire
De Croix, Séverine
2010
 

Files


Full Text
thèse complète.pdf
Author postprint (8.55 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Recherche-action; Didactique de la lecture littéraire; Lecteurs précaires au début du secondaire
Research center :
CRIPEDIS - CEDILL
Disciplines :
Education & instruction
Literature
Author, co-author :
De Croix, Séverine ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Didactique du français langue première
Language :
French
Title :
Comprendre et accompagner les élèves en difficulté de lecture au début du secondaire
Defense date :
08 February 2010
Number of pages :
588
Institution :
Université de Louvain, Louvain-la-Neuve, Belgium
Degree :
Doctorat en Langues et littératures romanes - Faculté de Philosophie, Arts et Lettres
Promotor :
Dufays, Jean-Louis
Collès, Luc
President :
Bouillon, Heinz
Jury member :
Dezutter, Olivier
Dumortier, Jean-Louis
Tauveron, Catherine
Funders :
UCL - Université Catholique de Louvain [BE]
Available on ORBi :
since 16 March 2015

Statistics


Number of views
144 (6 by ULiège)
Number of downloads
3452 (20 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi