Other (Scientific journals)
Editorial. Un regard pluriel sur l’évaluation offert aux scientifiques francophones et construit par eux
Demeuse, Marc; Fagnant, Annick; Dupriez, Vincent
2015In Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation, 1 (1), p. 5-10
Peer reviewed
 

Files


Full Text
e_jiref_1_1_edito_5_10.pdf
Publisher postprint (291.16 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demeuse, Marc;  Université de Mons
Fagnant, Annick  ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Dupriez, Vincent;  Université Catholique de Louvain - UCL
Language :
French
Title :
Editorial. Un regard pluriel sur l’évaluation offert aux scientifiques francophones et construit par eux
Publication date :
2015
Journal title :
Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation
ISSN :
1374-1217
eISSN :
2593-7871
Publisher :
Association pour le Développement des Méthodologies d’Evaluation en Education (ADMEE), Neuchâtel, Switzerland
Volume :
1
Issue :
1
Pages :
5-10
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 05 March 2015

Statistics


Number of views
62 (4 by ULiège)
Number of downloads
51 (4 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi