Article (Scientific journals)
Quand le courant pédagogique "des compétences" empêche une structuration des enseignements autour de l'étude et de la classification de questions parentes.
Schneider-Gilot, Marguerite
2006In Revue Française de Pédagogie, 154, p. 85-96
Peer reviewed
 

Files


Full Text
compétences. RFP.pdf
Author preprint (239.09 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Mathematics
Author, co-author :
Schneider-Gilot, Marguerite ;  Université de Liège > Département de mathématique > Didactique des sciences mathématiques
Language :
French
Title :
Quand le courant pédagogique "des compétences" empêche une structuration des enseignements autour de l'étude et de la classification de questions parentes.
Publication date :
2006
Journal title :
Revue Française de Pédagogie
ISSN :
0556-7807
Publisher :
Institut national de recherche pédagogique, Paris, France
Volume :
154
Pages :
85-96
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 01 February 2015

Statistics


Number of views
43 (7 by ULiège)
Number of downloads
232 (5 by ULiège)

Scopus citations®
 
3
Scopus citations®
without self-citations
3
OpenCitations
 
15

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi