Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Compétences et pratiques pédagogiques innovantes
Poumay, Marianne
2013
•
Séminaire annuel IDEA 2013 - L'approche compétences : quel impact sur les pratiques pédagogiques et l’offre de formation ?
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/167856
Files (2)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Poumay_atelier 3-pédagogie.pdf
Author preprint (495.73 kB)
Request a copy
Annexes
IDEA-Poumay-101213.pdf
Publisher postprint (706.16 kB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
Compétences; Pratiques pédagogiques; Innovation
Research Center/Unit :
LabSET - Laboratoire de soutien aux Synergies Education-Technologie - ULiège
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Poumay, Marianne
;
Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Département Education et formation
Language :
French
Title :
Compétences et pratiques pédagogiques innovantes
Publication date :
10 December 2013
Event name :
Séminaire annuel IDEA 2013 - L'approche compétences : quel impact sur les pratiques pédagogiques et l’offre de formation ?
Event organizer :
l'Université Paris Est Créteil
Event place :
Paris, France
Event date :
10 décembre 2013
By request :
Yes
Audience :
International
Additional URL :
http://idea.univ-paris-est.fr/fr/seminaires/document-1771.html
Available on ORBi :
since 18 May 2014
Statistics
Number of views
100 (2 by ULiège)
Number of downloads
6 (1 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi