Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Résolution de problèmes mathématiques et développement de compétences : comment soutenir les élèves dans leur apprentissage ? Editorial.
Fagnant, Annick
;
Marcoux, Géry
;
Vlassis, Joëlle
2014
•
In
Cahiers des Sciences de l'Education, 36
, p. 1-6
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/167424
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
1. Fagnant, Marcoux, Vlassis (pp.1-6).pdf
Publisher postprint (389.64 kB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Marcoux, Géry;
Université de Genève - UNIGE
Vlassis, Joëlle;
Université du Luxembourg
Language :
French
Title :
Résolution de problèmes mathématiques et développement de compétences : comment soutenir les élèves dans leur apprentissage ? Editorial.
Publication date :
2014
Journal title :
Cahiers des Sciences de l'Education
ISSN :
2030-9643
Publisher :
Université de Liège. Unité d'Analyse des Systèmes et Pratiques d'Enseignement, Liège, Belgium
Special issue title :
Résolution de problèmes mathématiques : regards croisés sur les élèves et les pratiques enseignantes
Volume :
36
Pages :
1-6
Additional URL :
http://www.aspe.ulg.ac.be/cah01_152.htm
Available on ORBi :
since 13 May 2014
Statistics
Number of views
121 (17 by ULiège)
Number of downloads
32 (3 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi