Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Request a copy
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Symposium - Echec scolaire, redoublement ou décrochage : les croyances des enseignants sous la loupe…
Fagnant, Annick
;
Poncelet, Débora
2013
•
In
Congrès international. Actualité de al recherche en éducation et en formation. AREF 2013
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/164490
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
texte de cadrage symposium 320.pdf
Author postprint (38.63 kB)
Request a copy
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
;
Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Didactique générale et intervention éducative
Poncelet, Débora;
Université du Luxembourg
Language :
French
Title :
Symposium - Echec scolaire, redoublement ou décrochage : les croyances des enseignants sous la loupe…
Publication date :
2013
Event name :
Congrès de l’Actualité de la Recherche en Éducation et Formation (AREF)
Event place :
Montpellier, France
Event date :
du 27 au 30 Août 2013
Audience :
International
Main work title :
Congrès international. Actualité de al recherche en éducation et en formation. AREF 2013
Peer reviewed :
Peer reviewed
Additional URL :
http://www.aref2013.univ-montp2.fr/cod6/?q=content/actes-symposiums
Commentary :
Texte de cadrage du symposium
Available on ORBi :
since 22 March 2014
Statistics
Number of views
128 (28 by ULiège)
Number of downloads
17 (8 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi