No full text
External report (Reports)
Programme d’Accordage Parents-Professionnels auprès d’Elèves à Risque : PAPPER.
Detraux, Jean-Jacques; Haelewyck, Marie-Claire; Frenkel, Stéphanie et al.
2008
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
école; accordage; parent; préventif; deuxième cycle; fondamental
Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Detraux, Jean-Jacques ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Département de Psychologie : cognition et comportement
Haelewyck, Marie-Claire;  Université de Mons - UMONS
Frenkel, Stéphanie ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Psychologie scolaire
Allard, Béatrice;  Université de Mons - UMONS
Language :
French
Title :
Programme d’Accordage Parents-Professionnels auprès d’Elèves à Risque : PAPPER.
Publication date :
May 2008
Publisher :
Communauté française, Belgium
Report number :
1er rapport intermédiaire
Number of pages :
39 p.
Commissioned by :
Communauté française
Name of the research project :
PAPPER
Funders :
FWB - Fédération Wallonie-Bruxelles [BE]
Available on ORBi :
since 27 November 2013

Statistics


Number of views
47 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi