Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
Download
Article (Scientific journals)
Le log book :un support d'apprentissage, d'accompagnement et d'évaluation des compétences professionnelles
VIERSET, Viviane
2013
•
In
Bulletin de l'ADMEE-Europe
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/158015
Files (1)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
Bulletin Admee 2013-3.pdf
Publisher postprint (1.63 MB)
Download
All documents in ORBi are protected by a
user license
.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
accompagnement réfexif; apprentissage réflexif; co-évaluation
Abstract :
[en]
Développement pratico-pratique de l'usage du log book comme support d'une posture réflexive.
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
VIERSET, Viviane
;
Centre Hospitalier Universitaire de Liège - CHU > Gynécologie-Obstétrique CHR
Language :
French
Title :
Le log book :un support d'apprentissage, d'accompagnement et d'évaluation des compétences professionnelles
Publication date :
30 October 2013
Journal title :
Bulletin de l'ADMEE-Europe
Publisher :
ADMEE-Europe : Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education, Neuchâtel, Switzerland
Peer reviewed :
Peer reviewed
Name of the research project :
Projet pédagogique inscrit sur le parcours des stages cliniques des étudiants en médecine
Available on ORBi :
since 08 November 2013
Statistics
Number of views
230 (43 by ULiège)
Number of downloads
578 (15 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi