Article (Scientific journals)
Le rôle des processus ascendants dans le développement de la compréhension en lecture jusqu'en sixième primaire : un argument en faveur de l'approche interactionniste
Schillings, Patricia
2003In Scientia Paedagogica Experimentalis, 40 (1), p. 105-122
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Schillings-ScientiaPaedagogicaExperimentalis, 1,2003.pdf
Publisher postprint (3.34 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
lecture
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Le rôle des processus ascendants dans le développement de la compréhension en lecture jusqu'en sixième primaire : un argument en faveur de l'approche interactionniste
Publication date :
2003
Journal title :
Scientia Paedagogica Experimentalis
ISSN :
0582-2351
Publisher :
Rijksuniversiteit, Gent, Belgium
Volume :
40
Issue :
1
Pages :
105-122
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 18 March 2013

Statistics


Number of views
98 (21 by ULiège)
Number of downloads
96 (6 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi