Article (Scientific journals)
Les effets sociocognitifs de l’enseignement de la compréhension en première accueil de l’enseignement secondaire : zoom sur le sentiment de progresser
Schillings, Patricia
2006In Caractères, 24 (4), p. 33-39
 

Files


Full Text
Schillings-Caractères-2006-24-pp.33-39.pdf
Publisher postprint (5.5 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Schillings, Patricia ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Les effets sociocognitifs de l’enseignement de la compréhension en première accueil de l’enseignement secondaire : zoom sur le sentiment de progresser
Publication date :
2006
Journal title :
Caractères
ISSN :
1377-3755
eISSN :
2736-2329
Publisher :
Association Belge pour la Lecture - ABLF, Belgium
Volume :
24
Issue :
4
Pages :
33-39
Available on ORBi :
since 18 March 2013

Statistics


Number of views
43 (5 by ULiège)
Number of downloads
89 (2 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi