Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Login
EN
[EN] English
[FR] Français
Give us feedback
Explore
Search
Special collections
Statistics
News
Help
Start on ORBi
Deposit
Profile
Publication List
Add your ORCID
Tutorials
Legal Information
Training sessions
About
What's ORBi ?
Impact and visibility
Around ORBi
About statistics
About metrics
OAI-PMH
ORBi team
Release Notes
Back
Home
Detailled Reference
No full text
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Evaluer les productions écrites de 'synthèse' de façon valide et fidèle à l'Université
Leclercq, Dieudonné
;
Hubert, Sylviane
;
Denis, Brigitte
1997
•
In
Boxus, Elise
(Ed.)
Stratégies pédagogiques pour l'apprentissage et l'évaluation dans l'enseignement supérieur : actes du XVème colloque de l'AIPU, Liège, juillet 1997
Peer reviewed
Permalink
https://hdl.handle.net/2268/13936
Files (0)
Send to
Details
Statistics
Bibliography
Similar publications
Files
Full Text
No document available.
Send to
RIS
BibTex
APA
Chicago
Permalink
X
Linkedin
copy to clipboard
copied
Details
Keywords :
evaluation; competencie; higher education; évaluation; compétence; enseignement supérieur
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Leclercq, Dieudonné
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Technologie de l'éducation
Hubert, Sylviane
Denis, Brigitte
;
Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Technologie de l'éducation
Language :
French
Title :
Evaluer les productions écrites de 'synthèse' de façon valide et fidèle à l'Université
Publication date :
July 1997
Event name :
XVème colloque de l'AIPU
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
juillet 1997
Audience :
International
Main work title :
Stratégies pédagogiques pour l'apprentissage et l'évaluation dans l'enseignement supérieur : actes du XVème colloque de l'AIPU, Liège, juillet 1997
Editor :
Boxus, Elise
;
Université de Liège - ULiège > Département des Sciences de l'éducation > Technologie de l'éducation
Pages :
358-371
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 04 June 2009
Statistics
Number of views
76 (5 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)
More statistics
Bibliography
Similar publications
Contact ORBi