Article (Scientific journals)
Les tableaux à double entrée dans les écrits scientifiques des jeunes élèves
Giot, Bernadette; Quittre, Valérie
2008In Cahiers des Sciences de l'Education, 27-28, p. 103-124
 

Files


Full Text
GIOT_QUITTRE_CAH27-28_2008_103.pdf
Publisher postprint (393.71 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Giot, Bernadette ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Quittre, Valérie ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Les tableaux à double entrée dans les écrits scientifiques des jeunes élèves
Publication date :
2008
Journal title :
Cahiers des Sciences de l'Education
ISSN :
2030-9643
Publisher :
aSPe - Université de Liège, Liège, Belgium
Special issue title :
Enseigner et apprendre en mathématiques et en sciences
Volume :
27-28
Pages :
103-124
Available on ORBi :
since 26 May 2009

Statistics


Number of views
127 (5 by ULiège)
Number of downloads
3021 (4 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi