Article (Scientific journals)
Les acquis scolaires des filles et des garçons en lecture, en mathématiques et en sciences
Blondin, Christiane; Lafontaine, Dominique
2005In Education et Francophonie, XXXIII (1), p. 37-57
Peer reviewed
 

Files


Full Text
BLONDIN_LAFONTAINE_XXXIII_EFR_2005.pdf
Publisher postprint (4.07 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Blondin, Christiane ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département Education et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Les acquis scolaires des filles et des garçons en lecture, en mathématiques et en sciences
Publication date :
2005
Journal title :
Education et Francophonie
ISSN :
0849-1089
Publisher :
Association Canadienne d’Education de Langue Française, Québec, Canada
Volume :
XXXIII
Issue :
1
Pages :
37-57
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 26 May 2009

Statistics


Number of views
133 (12 by ULiège)
Number of downloads
395 (11 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi