Article (Scientific journals)
De l'enseignement à l'apprentissage : le paradigme cognitif en didactique des langues
Defays, Jean-Marc
2005In Revue Parole, 34-35-36, p. 165-202
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Defays De l'enseignement à l'apprentissage le paradigme cognitif en didactique des langues.pdf
Publisher postprint (5.28 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
didactique; langues; cognition
Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
Defays, Jean-Marc ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Didactique et méth. du français langue étrangère et seconde - ISLV : Direction
Language :
French
Title :
De l'enseignement à l'apprentissage : le paradigme cognitif en didactique des langues
Publication date :
2005
Journal title :
Revue Parole
ISSN :
1373-1955
Publisher :
Université de Mons-Hainaut, Mons, Belgium
Volume :
34-35-36
Pages :
165-202
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 07 May 2010

Statistics


Number of views
154 (3 by ULiège)
Number of downloads
201 (3 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi