No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Impact of question format and reading process on gender equity indicators in reading literacy assessment
Lafontaine, Dominique; Monseur, Christian
200511th Biennal Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Monseur, Christian ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Language :
English
Title :
Impact of question format and reading process on gender equity indicators in reading literacy assessment
Publication date :
August 2005
Event name :
11th Biennal Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
Event place :
Nicosie, Cyprus
Event date :
du 23 août au 28 août 2005
Audience :
International
Available on ORBi :
since 09 May 2012

Statistics


Number of views
40 (3 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi