No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Why do non-cognitive variables better predict mathematics achievement in some countries than in others ? A methodological study on PISA 2003
Lafontaine, Dominique; Monseur, Christian
200712th Biennal Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Monseur, Christian ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Language :
English
Title :
Why do non-cognitive variables better predict mathematics achievement in some countries than in others ? A methodological study on PISA 2003
Publication date :
August 2007
Event name :
12th Biennal Conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI)
Event organizer :
EARLI
Event place :
Budapest, Hungary
Event date :
du 27 août 2007 au 1er septembre 2007
Audience :
International
Available on ORBi :
since 09 May 2012

Statistics


Number of views
61 (10 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi