Article (Scientific journals)
Un modèle pédagogique global pour une approche du paysage fondée sur les nouvelles technologies de l'information et de la communication (NTIC)
Partoune, Christine
2006In Information Géographique, 70 (3), p. 117-122
Peer reviewed
 

Files


Full Text
LIG_703_0117.pdf
Publisher postprint (177.66 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Human geography & demography
Author, co-author :
Partoune, Christine ;  Université de Liège - ULiège > Département de géographie > Didactique des sciences géographiques
Language :
French
Title :
Un modèle pédagogique global pour une approche du paysage fondée sur les nouvelles technologies de l'information et de la communication (NTIC)
Publication date :
2006
Journal title :
Information Géographique
ISSN :
0020-0093
Publisher :
Armand Colin, France
Volume :
70
Issue :
3
Pages :
117-122
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 06 January 2012

Statistics


Number of views
81 (6 by ULiège)
Number of downloads
2 (2 by ULiège)

OpenCitations
 
6

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi