Article (Scientific journals)
Learning a motor skill: Effects of blocked versus random practice. A review
Merbah, Sarah; Meulemans, Thierry
2011In Psychologica Belgica, 51, p. 15-48
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Merbah & Meulemans 2011 Psychologica Belgica.pdf
Publisher postprint (1.01 MB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Theoretical & cognitive psychology
Author, co-author :
Merbah, Sarah ;  Université de Liège - ULiège > Département de Psychologie : cognition et comportement > Neuropsychologie
Meulemans, Thierry ;  Université de Liège - ULiège > Services généraux (Fac. de psycho. et des sc. de l'éducat.) > Doyen de la Faculté de Psychologie et des sc. de l'éducation
Language :
English
Title :
Learning a motor skill: Effects of blocked versus random practice. A review
Publication date :
2011
Journal title :
Psychologica Belgica
ISSN :
0033-2879
eISSN :
2054-670X
Publisher :
Academia Press, Gent, Belgium
Volume :
51
Pages :
15-48
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBi :
since 14 December 2011

Statistics


Number of views
1505 (2 by ULiège)
Number of downloads
3976 (4 by ULiège)

Scopus citations®
 
56
Scopus citations®
without self-citations
55
OpenCitations
 
46

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi