Article (Scientific journals)
Réduire la taille des classes dans l'enseignement fondamental : pour des discriminations vraiment positives...
Lafontaine, Dominique
2002In Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale, 11-12, p. 255-261
 

Files


Full Text
LAFONTAINE_CAH11-12_2002_255.pdf
Publisher postprint (187.13 kB)
Download

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Réduire la taille des classes dans l'enseignement fondamental : pour des discriminations vraiment positives...
Publication date :
2002
Journal title :
Cahiers du Service de Pédagogie Expérimentale
ISSN :
1375-9310
Publisher :
Université de Liège. Institut de Psychologie et des Sciences de l’Éducation, Liège, Belgium
Volume :
11-12
Pages :
255-261
Available on ORBi :
since 02 April 2009

Statistics


Number of views
128 (13 by ULiège)
Number of downloads
526 (14 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi