No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Relationships between reading performance, student background, engagement and reading strategies
Lafontaine, Dominique; Monseur, Christian
2011In mendelovits, juliette (Ed.) PISA 2009 Results: Students on line. Digital Technologies and Performance.
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
comparative education; electronic reading
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Monseur, Christian ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Psychométrie et édumétrie
Language :
English
Title :
Relationships between reading performance, student background, engagement and reading strategies
Publication date :
2011
Main work title :
PISA 2009 Results: Students on line. Digital Technologies and Performance.
Editor :
mendelovits, juliette
Publisher :
OECD, Paris, France
Pages :
123-143
Available on ORBi :
since 12 October 2011

Statistics


Number of views
88 (11 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi