No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses and symposiums)
Evaluer les effets d’une collection de manuels scolaires d’histoire « innovants » : le cas de « Construire l’Histoire » en Belgique francophone
Jadoulle, Jean-Louis
2009Colloque de l’International Society of Didactics of History sur le thème « « History textbooks analysis : methodological issues »,
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jadoulle, Jean-Louis ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale en histoire
Language :
French
Title :
Evaluer les effets d’une collection de manuels scolaires d’histoire « innovants » : le cas de « Construire l’Histoire » en Belgique francophone
Publication date :
14 September 2009
Event name :
Colloque de l’International Society of Didactics of History sur le thème « « History textbooks analysis : methodological issues »,
Event organizer :
International Society of Didactics of History
Event place :
Braunschweig, Germany
Event date :
13-15 septembre 2009
Audience :
International
Available on ORBi :
since 19 April 2011

Statistics


Number of views
35 (2 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi