Article (Scientific journals)
Des rôles d'enseignant et d'apprenant aux séquences de tâches-problèmes
Dumortier, Jean-Louis
2004In Education Formation, 274
Peer reviewed
 

Files


Full Text
DES+RᅱLES+AUX+SEQUENCES+DE+TᅡCHES-PROBLEMES.doc
Author preprint (177.66 kB)
Request a copy

All documents in ORBi are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Dumortier, Jean-Louis ;  Université de Liège - ULiège > Département de langues et littératures romanes > Didactique des langues romanes : français, espagnol, italien
Language :
French
Title :
Des rôles d'enseignant et d'apprenant aux séquences de tâches-problèmes
Publication date :
2004
Journal title :
Education Formation
ISSN :
0776-9431
Publisher :
Université de Liège, Centre Interdisciplinaire de Formation des Formateurs de l'Université de Liège (CIFFUL), Liège, Belgium
Volume :
274
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBi :
since 12 January 2011

Statistics


Number of views
43 (1 by ULiège)
Number of downloads
2 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi