No full text
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Conjuguer apprentissage de l’histoire et compréhension du présent. Quelles modalités ? Quelles implications ?
Jadoulle, Jean-Louis
2008In Enjeux du monde. Enjeux d’apprentissage. Quels apports des didactiques ?
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Jadoulle, Jean-Louis ;  Université de Liège - ULiège > Département des sciences historiques > Didactique spéciale en histoire
Language :
French
Title :
Conjuguer apprentissage de l’histoire et compréhension du présent. Quelles modalités ? Quelles implications ?
Publication date :
09 December 2008
Event name :
Enjeux du monde. Enjeux d’apprentissage. Quels apports des didactiques ?
Event organizer :
Colloque des Didactiques de l’Histoire, de la Géographie et de l’Éducation à la Citoyenneté
Event place :
Nantes, France
Event date :
8-9 décembre 2008
Audience :
International
Main work title :
Enjeux du monde. Enjeux d’apprentissage. Quels apports des didactiques ?
Peer reviewed :
Peer reviewed
Commentary :
Sur CD-Rom
Available on ORBi :
since 26 April 2011

Statistics


Number of views
80 (8 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi