No full text
Paper published in a book (Scientific congresses and symposiums)
Pourquoi et comment enseigner la compréhension à la lecture ?
Lafontaine, Dominique
2005In Lecture : apprentissage et citoyenneté : actes du colloque organisé le 23 avril 2005, Charleroi
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
lecture; apprentissage; évaluation
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Lafontaine, Dominique  ;  Université de Liège - ULiège > Département d'éducation et formation > Analyse des systèmes et pratiques d'enseignement
Language :
French
Title :
Pourquoi et comment enseigner la compréhension à la lecture ?
Publication date :
2005
Event place :
Charleroi, Belgium
Event date :
38465
Main work title :
Lecture : apprentissage et citoyenneté : actes du colloque organisé le 23 avril 2005, Charleroi
Pages :
29-44
Available on ORBi :
since 02 February 2009

Statistics


Number of views
203 (11 by ULiège)
Number of downloads
0 (0 by ULiège)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBi